در عین حال ، سفارش طراحی کاراکتر ما به تصویر کشیدن یک صحنه یا شخصیت ها یا برقراری ارتباط با یک مفهوم ساده محدود نیستیم. کار ایزومتریک می تواند انتزاعی باشد - شخصاً ، فکر می کنم وقتی به اصول طراحی فکر می کنید ، مفاهیم الگوی و تکرار را به خوبی تخصیص می دهد.

تصویر ایزومتریک
الگوی پیچ و تاب ایزومتریک توسط sukmaraga، Envato Elements
به گفته این ، من فرصتی خارق العاده برای صحبت با تعداد انگشت شماری از هنرمندان ، هرکدام با تجربه ایزومتریک تجربه کردم. من از آنها برای افکار ، بینش و دیدگاه آنها سؤال کردم. چه چیزی باعث می شود نقاشی ایزومتریک عالی شود ، و از کجا می توانیم به عنوان افراد خلاق - که ممکن است نسبت به حضور در آن لذت ببرند - شروع کنیم؟

امیدوارم به همان اندازه که فکر کردم ، از افکار ، بینش ها و پروژه های خلاقانه آنها لذت ببرید. بیایید حفر کنیم و گوش کنیم!

ویک بل
تبلیغات
ویک بل
من ویک بل هستم ، حدود 10 سال است که تصویرگر و طراح مستقل هستم. من عمدتاً در بخش فناوری / وب کار می کنم ، و به شرکتها کمک می کنم تا با استفاده از تصویرگری و نمادنگاری ، برند و قابلیت استفاده خود را بلند کنند!
من شخصاً عاشق این هستم که با استفاده از این سبک [ایزومتریک] چقدر جزئیات و عمق بیشتری به تصویر اضافه شود ، احساس می کنم کار تمایل به پاپ کردن صفحه دارد و واقعاً مانند دنیای کوچکی است که تقریباً می توانیم به آن صعود کنیم.
ویک بل
من معمولاً با یک طرح شروع می کنم ، حتی اگر این درست نیست ، من دوست دارم ابتدا ایده را پایین بیاورم.
من بعضی اوقات دوست دارم از شبکه ایزو در داخل صفحه استفاده کنم تا ایده های خود را از بین ببرم ، اما این همیشه لازم نیست زیرا من از شروع بسیار خشن ام لذت می برم. بعد به تصویرگر می پرسم ، طرح خود را به عنوان مرجع در آنجا می آورم ، دوست دارم با استفاده از ابزار "ساختن راهنماها" در داخل منوی "مشاهده" ، شبکه خودم را ایجاد کنم. این یک نکته عالی برای فواصل مکانی است و از این رو ، من گاهی از ابزار "ضربه محکم و ناگهانی برای راهنمایی" نیز استفاده می کنم. من همچنین از مجموعه ای از کارهایی استفاده می کنم که من با استفاده از 3D اکسترودر و جلوه افقی ایجاد کردم ، یک دسته از افت های ایزومتریک وجود دارد و عمق اکسترود را روی 0 قرار می دهم که به من امکان می دهد شکل های سخت تر را بسیار ساده تر انجام دهم.
ویک بل
از نظر رنگ و سایه زنی ، من همیشه به همان روش نشان می دهم ، صرف نظر از ایزومتریک یا رو به جلوی ، دوست دارم خط کار را پایین بیاورم و بعد آن را گروه بندی کرده و زیر آن رنگ آمیزی کنم. این کارآمدترین فرآیند نیست ، اما اینگونه است که من همیشه کار کرده ام و ترجیح می دهم روی خط کار خود کنترل داشته باشم.
ویک بل
من همچنین فکر می کنم فرصت گسترده با این سبک بسیار جذاب است ، نورپردازی ، سایه زنی و تعادل رنگ را می توان از چنین روشهای شگفت انگیزی برای ایجاد تصاویر واقعی استفاده کرد. یکی دیگر از جذابیت های بزرگ من این است که من همیشه مجذوب مدل سازی سه بعدی شده ام ، اما آزادانه و داشتن یک پسر کوچک برای مشغول نگه داشتن من به ندرت وقت دارم برای یادگیری چیزی بسیار پیچیده ، طراحی ایزومتریک به من اجازه می دهد تا زندگی خود را با استفاده از مهارتهایی که قبلاً دارم
ویک بل
من می گویم بزرگترین الهام من برای طراحی iso طراحی بازی است ، برخی از بازی های قدیمی مدرسه iso را بررسی کنید ، این شگفت انگیز است که آن طراح ها با چه سبکی از تصویر توانستند به آن برسند و سطح عمق آنها با استفاده از این سبک به یک بازی اضافه شود.
می توانید بیشتر از کارهای ویک را در اینجا مشاهده کنید:

https://maktabtv.com/Courses/character-design/


سلام! من ادی هیچکاک هستم. من 36 ساله ، توسعه دهنده بازی مستقل از انتاریو ، کانادا هستم. من بازی های Indie را با نام EDEVOX انجام می دهم ، که ترکیب های ابتدایی بازی های دوران کودکی من (EDE) را با عشق من به هنر وکسل (VOX) ترکیب می کند. تمام گرافیک های بازی های من از یک قانون سختگیرانه پیروی می کنند که باید تمام هنرها با استفاده از مدل های وکسل سه بعدی ساخته شوند ، که من آنها را به دارایی های هنری ارائه و ویرایش می کنم. من همچنین سعی می کنم با ترکیب ژانرهای مختلف و ایجاد مکانیک در کنار هم برای ایجاد بازی های 'ترکیبی' آزمایش کنم. این جالب است ، در یک نوع "ایجاد هیولا فرانکنشتاین".
با بازی فعلی من ، Jet Drift Dungeon Rally ، با ترکیب مکانیک هایی که در مسابقات رالی ورزشی با کسانی که معمولاً در یک خزنده معمولی با تجربه تجربه می شوند ، در حال کشف این موضوع هستم.
EDEVOX
روند خلاقانه من هنگام کار با شبکه های ایزومتریک اغلب ناشی از تجربه بازی در این نوع بازی ها از دوران کودکی من است. برمی گردم و بازی های کلاسیک نادر مثل R.C را مطالعه خواهم کرد. Pro-Am ، Cobra مثلث و Snake Rattle 'n' در صورت نیاز به راهنمایی درمورد چیزهایی مانند نحوه حرکت یک بازیکن به سمت بالا و پایین شیب های ایزومتریک و تپه ها کمک می کنند.

سفارش طراحی کاراکتر6

سفارش طراحی کاراکتر5

سفارش طراحی کاراکتر4

، ,های ,کنم ,بازی ,استفاده ,یک ,می کنم ,با استفاده ,استفاده از ,بازی های ,است که

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مطالب علمی, آموزشی و جالب اتوبار اطلس بار ارائه دهنده خدمات اتوبار به صورت شبانه روزی قهوه گانودرما درمان دانلود آهنگ اطلاعات مربوط به پزشکی و دامپزشکی مقالات بروز حسابداری را در این صفحه ببینید دکتر مرضیه توکلی متخصص زنان زایمان ونازایی مشاور و وکیل مالیاتی طراحی وب سایت کیمیا اسدی