اگر دیوارها یا سازه هایی را روی یک شبکه ایزومتریک قرار دهم ، بازی هایی مانند X-COM یا Diablo را مطالعه خواهم کرد که چگونه آنها مانع از گیر شدن بازیکن یا ناپدید شدن پشت دیواری می شوند که فضای شبکه را در جلوی آنها اشغال می کند.باید سفارش طراحی کاراکتر بدهیم.
در Jet Drift Dungeon Rally ، من این مسئله را با کار در مکانیک حل می کنم که دیواره ها در واقع زنده هستند و با نزدیک شدن به خود ، خود را به زمین فرو می اندازیم و اگر بازیکن نزدیک باشد ، سنبله های خطرناک را آشکار می کند. این مسئله باعث می شود مشکل دیوارهایی که بازیکن را در شبکه ایزومتریک پنهان می کنند ، توضیح دهد ، اما همچنین توضیحی در مورد این بازی ارائه می دهد که چرا آنها به طور واضح در پخش کننده حرکت می کنند و واکنش نشان می دهند ، به جای اینکه هنگام پخش بازیکن در نزدیکی باشد ، دیواره ها نیمه شفاف می شوند. .

فکر می کنم جذابیت هنر / طراحی ایزومتریک برای من از دو چیز ناشی می شود: نوستالژی بازی کردن بازی های ایزومتریک در حال بزرگ شدن ، و تجربه همان جذابیتی که در طراحی بصری مشابه مانند dioramas shboxbox مشاهده می کنید.
بسیاری از بازی های ایزومتریک دوربین بازی را بالاتر و از خود دور کرده و باعث می شود احساس تماشای مینیاتورها بر روی یک میز روی صفحه یا بازی روی صفحه احساس کنید. یک بازی از بالا به پایین ، مانند Legend of Zelda ، توجه من را به همان روشی که دوست دارد اگر بازی به راحتی 45 درجه انجام شود جلب نمی کند.

چهار جهت کاردینال روی یک کنترلر وقتی یک چشم انداز از بالا به پایین دارد طبیعی است. با این حال ، بازی های ایزومتریک با همان حرکت 4 طرفه می توانند احساس ناخوشایند داشته باشند زیرا "پایین" در حال حاضر باعث می شود بازیکن از یک زاویه به سمت چپ به پایین حرکت کند.
این خوب است اگر بازیکن فقط در حال کشف دنیای بازی است ، یا اگر این بازی به نوبه خود مبتنی باشد ، اما اگر بازیکن مجبور به تعقیب هیولا یا گول زدن گلوله ها با واکنش سریع باشد ، توصیه من این است که حرکت مورب را از آن اضافه کنید. شروع اضافه کردن در این چهار دستورالعمل اضافی به بازیکنان این امکان را می دهد که احساس می کنند در حال بازی هستند با حرکت سنتی که به آنها عادت کرده اند ، اما بدون اینکه چسبیده به شبکه چسبیده باشند و راه خود را به دور دنیا بازی کنند.
به نظر می رسد بسیار ساده است ، اما من احساس می کنم بسیاری از بازی های Isometric یکپارچهسازی با سیستمعامل به دلیل این اتفاق نمی افتد. آنها معمولاً می توانند به صورت تنبل یا بدقوار خاموش شوند ، وقتی که در واقع کاراکتر مسیری را که گفته می شود حرکت کند ، دنبال می شود. فقط در مسیری نیست که بازیکن برای حرکت به آنها نیاز داشته باشد.
می توانید اطلاعات بیشتری از کارهای EDEVOX را در اینجا مشاهده کنید:

https://maktabtv.com/Courses/character-design/


[من یک] طراح گرافیک / Illustrator مستقر در اوهورو ، مقدونیه به عنوان آزاد کار می کنم. عاشق قهوه و آب و هوای آفتابی ، بسیاری از آن را در شهر زیبای خود داریم. ایجاد تصاویر طراحی شده ایزومتریک و مسطح ، بلکه در انیمیشن و ویرایش فیلم نیز با تجربه است. سرگرمی های من نقاشی روی کاغذ و کتاب خواندن است (طرفدار بزرگ استیگ لارسون و جو نسبی). من همچنین به همراه شریک زندگی خودم از یادگیری و امتحان کردن دستور العمل های جدید در آشپزخانه لذت می برم.
من همیشه مجذوب اشیاء سه بعدی ، جزئیات و پیچیدگی های آنها شده ام. اما از طرف دیگر ، من همیشه به دلیل مزایای آن ، همیشه می خواستم با نرم افزارهای بردار مبتنی بر Adobe Illustrator کار کنم. اطلاع از طراحی ایزومتریک بهترین لحظه بود زیرا این ترکیبی است که من واقعاً به آن نیاز داشتم.


اولین پروژه من ساخت ساختمانهای تجاری و مسی ایزومتریک بود. این یک پروژه کوچکتر بود که با الهام از یک ساختمان واقع گرایانه که پیدا کردم با کمی تغییر در بعضی از قسمت های ساختمان ها ، اطراف و رنگ آن الهام گرفته شد. پروژه دوم ساخت خانه های ایزومتریک بود. در حالی که من این پروژه را انجام می دادم ، واقعاً فهمیدم که چگونه با طراحی ایزومتریک ارتباط برقرار کردم.

دشوارترین و چالش برانگیزترین بخش روند برنامه ریزی است. [برای مثال] این پروژه کمی پیچیده تر و چالش برانگیز بود زیرا خانه ها جزئیات بیشتری دارند و ساخت و سازها در مقایسه با ساختمانهای تجاری و مسی متفاوت است.
در آینده نزدیک قصد دارم آموزش هایی در مورد نحوه استفاده از شبکه ایزومتریک و روند ایجاد ساختمانهای ایزومتریک خود ارائه دهم ، بنابراین اگر علاقه مند به تماشای چنین آموزش هایی هستید می توانید کارهای من را دنبال کنید.

بزرگترین الهام بخش و شور و شوق برای تصاویر ایزومتریک به لطف شریک زندگی ام. او یکی از طرفداران بزرگ شرکت بازی سازی آلمانی InnoGames بود ، مخصوصاً بزرگترین ضربه آنها Forge of Empires. وقتی برای اولین بار این بازی را شروع کردم ، فهمیدم که می خواهم ساختمان های ایزومتریک و محیط اطراف را انجام دهم. این لحظه ای بود که من کنجکاو شدم که بدانم این ساختمان ها چگونه در مورد طرح ریزی ایزومتریک ایجاد شده و آموخته ام.

انتخاب کنید آنچه را که احساس اشتیاق دارید ایجاد کنید و فقط هر روز این کار را انجام دهید. اشتیاق به آن باعث می شود که شما بخواهید در این امر بهتر شوید و به این ترتیب است که می توانید خود را برای یادگیری چیزهای جدید سرمایه گذاری کنید. شما می توانید در همه چیز در اطراف خود الهام بگیرید ، بنابراین هرگز از ایجاد و اعتقاد به چیزهایی که می آفرینید دست بردارید. از به اشتراک گذاشتن کارهای خلاق خود نترسید ، زیرا هرگز نمی دانید چند نفر را می توانید الهام بخش و انگیزه دهید.
در ابتدا اشتباهی که مرتکب شدم این بود که وقت کافی را برای یادگیری در مورد روند ایجاد ایزوم صرف نکردم

سفارش طراحی کاراکتر6

سفارش طراحی کاراکتر5

سفارش طراحی کاراکتر4

، ,بازی ,ایزومتریک ,های ,یک ,بازیکن ,می شود ,می توانید ,های ایزومتریک ,را در ,باعث می

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دفتر خدمات اینترنتی و رایانه ای نازی امیرحسین بحرینی نژاد خــوش دوســت نمایندگی قیمت فروش نصب تعمیرات پکیج بوتان ایران رادیاتور آبگرمکن دیواری کازرون . Free thinks for informing اموزش کسب درامد با بهترین روش ها کانال آهنگ تلگرام ترجمه فوری قالب فلتسام